Begär Offert

Fyll i formuläret så hör vi av oss, eller ring oss på 08-752 01 33

Namn
Företag Telefon

Håll dig uppdaterad hos itri

Fyll i formuläret för att prenumerera på vårt nyhetsbrev och bli uppdaterad om våra kampanjer och annat.

Frågor och svar

Vanliga frågor


Hur blir vi kund hos er?

Svar: 

Vill ni bli kund hos oss fyller ni lättast i vår kontaktruta nedan, skriv gärna vilken tjänst ni är intresserade av. Efter vi har mottagit mailet kontaktar vi er för ett första möte. 


Vad händer om något går sönder när ni städar hos oss?

Svar: 

Vi har ansvarsförsäkring som täcker ev. skador orsakade av oss. Ni anmäler det till oss via info@itri.se eller 08-752 01 33


Hur betalar vi för vår beställda tjänst?

Svar: 

Vi skickar en faktura till er efter utfört arbete med en förfallotid på 30 dagar. Ni kan välja mellan en vanlig pappersfaktura eller en e-faktura, dock föredrar vi att skicka via e-post så vi alla kan hjälpas åt att spara på miljön!


Hur fungerar det med avbokning?

Svar: 

För senare ändring eller avbokning än 4 vardagar innan uppdraget ska utföras utgår full betalning av offererat belopp.

Avbokning gör du via 08-752 01 33 eller via info@itri.se om det inte är en brådskande avbokning.



Hur lång uppsägningstid har ni för era städtjänster?

Svar: 

Vi har 3 månaders uppsägningstid av våra städavtal. 


Har vi någon garanti på utfört arbete?

Svar: 

Ja, vi ger garanti på alla våra tjänster! När tjänsten är utförd är det dock viktigt att ni och ansvarig arbetsledare från oss på Itri är med vid slutbesiktningen.



Vad har er personal för arbetsvillkor?

Svar: 

Vi på Itri är anslutna till Fastighetsanställda och följer deras kollektivavtal. Vi betalar ut avtalsenliga löner och följer höjningar genom branschvanetillägg och så vidare. Vi är måna om att vår personal mår bra och erbjuder friskvård samt har medarbetarsamtal med jämna mellanrum. Hos oss är vi alla en familj!

Begär Offert

Fyll i formuläret så hör vi av oss, eller ring oss på 08-752 01 33

Namn
Företag Telefon